Noelle’s Full Elegant Loc Extensions

Noelle came in with relaxed hair and decided she wanted to loc her hair permanently, but didn’t want to wait years to have beautiful presentable locs, I installed these for her using human hair. We opted to go for thick locs for a fuller look and it complimented her soooo nicely! I’ll also have update pictures of this style in …

Dsylla is Officially a LocStar!!

Hey yall! So today I will be featuring a client of mine, she is well known on the hair boards for her gorgeous lush ultra long texlaxed hair. She decided after a horrible relaxer mishap to go natural once and for all, and she came to me to get her hair loc’d! At first we thought we’d be doing my …

Throwback Pics of the Day!

This is a simple post, found some throwback pics from November 2010, where my colored natural hair was pressed that were really cute and I thought I’d share, check em out! Man I really did have fun with this color lol Tip: Click any thumbnail to enlarge, Use keyboard arrows to scroll 😉  

Update: Makini’s Show Stopping HighLighted Locs!

Hey everyone! Remember Makini from Dreadlock Extensions: Some of My Best Work Yet? Well she’s been hooked on locs ever since, I’m gonna share with you her progress with Loc Extensions and her second fabulous set of carefree locs! This time with highlights! I took these pics myself when we were in the car on our way to a lounge …

The Photographer’s Locs

Hey Everyone! Hope you’re having an awesome Monday. Today I’m featuring one of my male clients Lloyd, he opted for permanent loc extensions and they flattered him wonderfully. Great way to skip the awkward stage! Take a look and enjoy! Lemme know what you think 😉 Have a happy fulfilled day! Tip: Click to enlarge any of the thumbnails ___________________ …

Paging Doctor Curly!

Hey yall! These are a set of gorgeous curly crochets done on a lady doctor client who wanted a protective style that looked like her natural curly texture. She seems plucked out of a medical drama….she’s so darn pretty! Beauty, Brains and a fellow Haitian! It was a pleasure to meet her and the result blew even me away. This …

From Teeny Weenie to Big, Bodacious Fro!

I’m so proud of these Afro extensions I did on a beautiful young lady. She had a beautiful mini fro (we’re texture twins) and per her request, I simply amplified it and kicked it up a notch! Now she’ll be able to rock her funky fro in style while all the while protecting her hair and retaining length. Enjoy the …